台中│ 當地人極力推薦的古早味牛肉麵


連當地人都讚好的古早牛肉麵, 真係遲少少去都無位。位於係光復新村入面的牛肉麵檔,但由於佢無名,但好多張大圓台,所以大家都叫佢圓環牛肉麵,間隔好似我地的大排檔。

入夜之後 藝術村果邊的店大部份都會關店,問問其中一家店店長,佢就介紹左呢間麵比我仲要叫我行快兩步過去添!

如果你唔食牛又或者同行的朋友唔食牛,無緊要,因為佢地仲有其他食物提供。


好啦,寫完點紙之後要拎返張紙果去比佢地




題外話:點餐果陣發生左件低能事件。
故事是咁的,話說我想食湯麵,所以好自然就點左牛肉湯麵,但事實係..

牛肉麵=牛肉湯+牛肉+麵
牛肉湯麵= 牛肉湯+麵 係無牛肉的.........

最後麵檔好心的阿姨特別提醒我先如夢初醒....


牛肉麵來了了了了了!




話古早味果然係名不虛傳,湯底濃郁,仲有陣陣藥才味, 麵質軟硬適中,是水準之作。

雖然點餐紙上面無寫,但據觀察有好多食客都點滷味拼盤,好似都不錯吃。偷偷地影左隔離的, 其實都幾大碟。



離開果陣都差不多 full house, 所以記得早少少都去食啦!



光復新村供應市場
圓環牛肉麵檔
營業時間: 16:00 -23:00




留言

這個網誌中的熱門文章

Brisbane 的艾菲爾鐵塔

芭堤雅 - 一個女仔去好危險嫁!?

芭堤雅spa 推介 - 三種口味under the same brand