Sydney 唐人街-中國式的麥記 (McDonald)


前幾天食McDonald,勾起左我在Sydney 唐人街麥記內的一件往事。

眾所週知,在不同地方的McDonald 設計返適合當地的菜單。例如在澳洲有Mc Cafe 之餘,在counter 前落單是可以order Latte, Cappuccino 和Mocha etc.

當天我參加了一個local tour去Port Stephens 同去滑沙, 需要非常早去集合。看見附近有一間麥記,就決定入去買早餐因為車程都要1-2個小時。

由於人在外地,就算去餐廳點餐,去買衫買鞋,大家見到大家是華人都堅持死都要同方講英文。(我都唔知點解haha)。通常麥記d staff 都有d 質素既, 因為呢個是白工,請人都唔會亂請既(理應)

一入到去點餐,對方應該是內地人

我: May I have the Sausage Muffin please?
她: A Sausage Muffin, any drink ?
我: Hmm, may I have a regular Latte please?
她: We don't have Latte
我: Cappuccino please then
她: We don't have Cappuccino
我: ....Then what do you have?
她: We have coffee
我: #$%FF@@$^&* ....... ( 完全無言)
我: What kind of coffee do you have
她: White coffee or Black coffee

然後到最後,我收到的是Sausage and egg Muffin 同埋一杯唔熱既white coffee

這個故事教訓我地,唔好以為在外地生活的人英文和佢地英文的理解能力好好。

講普通話可能有更好的效果。

學好普通話,走遍大世界/全世界都在講中國話/孔夫子的話/愈來愈國際化/偉大的中國啊

留言

這個網誌中的熱門文章

Brisbane 的艾菲爾鐵塔

芭堤雅 - 一個女仔去好危險嫁!?

芭堤雅spa 推介 - 三種口味under the same brand